Total de visualitzacions de pàgina:

26 d’abril de 2012

QUICHE DE CARBASSÓ I CEBA




INGREDIENTS:

·      1 base de pasta brisa per quiche
·      200 ml de crema de llet
·      3 ous
·      150 g de formatge ratllat (jo agafo la mescla de 4 formatges)
·      1 carbassó gran o 2 petits
·      1 ceba tendra gran

PROCEDIMENT:

1- Primer estirem la pasta brisa i la posem a una safata rodona de forn. La punxem amb una forquilla i hi posem sobre unes quantes llegums seques i la posem al forn a uns 180º uns 15 minuts (que comenci a quedar daurada). El fet de punxar-la i posar-hi les llegums farà que no s’infli al coure, un cop cuita retirarem les llegums.

 

2- Mentrestant tallem el carbassó a daus petits i la ceba a juliana. Escalfem una paella amb oli d’oliva i saltagem uns minuts la ceba i el carbassó.


3- A part, en un bol, batem els ous amb la crema de llet i el formatge ratllat. Llavors hi aboquem el carbassó i la ceba i sal-pebrem al gust.


4- Un cop traiem la base brisa del forn, hi aboquem la mescla anterior i tornem a enfornar uns 35-40 minuts (fins que estigui ben cuit, ho podem comprovar punxant amb un escuradents, aquest ha de sortir ben sec).


Tant es pot servir freda com calenta.

BON PROFIT!

2 comentaris:

  1. El carbassó el peles? Normalment per fer truita de carbassó no el pelo però ahir vaig fer la vostra recepta de quiche i el vaig perlar (a la imatge m'ha semblat que era pelat). Va agradar molt i es va acabar tota.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Neus! Jo el carbassó el pelo a mitges, m'agrada que quedi part de la pela. Aquest era una carbassó blanc, per això sembla pelat del tot.
      M'alegro que us agradés.
      Una abraçada.

      Iolanda.

      Elimina